W krótkiej informacji prasowej, podanej przez chiński koncern Geely, który jest obecnie właścicielem szwedzkiej marki Volvo możemy przeczytać, iż samochody te w najbliższym czasie będą sprzedawane przez Internet.
Co prawda akcja nie zostanie przeprowadzona natychmiastowo, gdyż musi zostać dokładnie przemyślana i rozwijana etapami, ale sam fakt, iż kierowcy będą mieli możliwość zakupu nowego samochodu w sieci robi wrażenie. W dużym stopniu chodzi tu o zwiększenie zainteresowania szwedzkimi samochodami oraz ich sprzedaży, która w ostatnim czasie i tak mocno się poprawiła. Potwierdza to sam prezes, który w oficjalnej informacji prasowej przyznał, iż plan jest taki, aby poprzez Internet oferować wszystkie auta samochody Volvo, na wszystkich rynkach.
Co ciekawe, na rynku motoryzacyjnym niewielu producentów decyduje się na oferowanie nowych samochodów w Internecie. Jak słusznie zauważa Reuters, jedynym koncernem, który radzi sobie w tej dziedzinie jest Tesla oferująca auta elektryczne.
2 Komentarze
PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ MUSIAŁO TO NASTĄPIĆ.
Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł, niech się rozwijają. To na pewno będzie duży krok w stronę sukcesu. Lubię tego producenta, więc życzę im jak najlepiej. Może nie jest to proste zadanie, ale jestem pewien, że poradzą sobie z tym.